sobota 24. listopadu 2018

Hvězdy z pytlíků opět na scéně


Za okny šedivo, mrholí, ale advent se blíží.

Vytahuju staré ozdoby, třeba tyto papírové hvězdy ze svačinových pytlíků.

Je to rychlé a efektní, na internetu je spousta návodů.

Já pracuju podle tohoto.

Papír je můj oblíbený materiál, je lehce dostupný a dají se z něho vytvořit divy ;)


 

   Chystám pomalu i adventní svícny, zatím mám tento minimalistický do kuchyně.

Ještě plánuju jeden, ale zatím mám jen rámcovou představu.

Uvidíme ;)

 

Užijte si prima sobotu.

  Ilona

6 komentářů:

  1. Ilonko, díky za odkaz na návod, vypadá to jednoduše a moc pěkně :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, je to jednoduché a rychlé, u nás na zabavení juniora jak dělané ;)
      Hezkou neděli

      Vymazat
  2. Hvězdy z pytlíků vypadají skvěle, už jsem je dneska obdivovala u Lucky a asi je budu muset taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, je to hit posledních let, určitě vyzkoušet.
      Ještěže máme ten internet :D aspoň je pořád co tvořit a vyrábět.
      Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Ilonko, výroba těchto hvězd mě nějak minula, děkuji za návod, protože jsou opravdu moc krásné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě zkus, u nás je to oblíbená činnost ;)
      Hezké odpoledne.

      Vymazat