čtvrtek 22. listopadu 2018

Počítání vloček


První sníh za námi a adventní čas před námi.

Blíží se mílovými kroky.

Vánoční strom v Olomouci budou rozsvěcet už zítra!

Takže já pomalu vytahuju výzdobu, kontroluju, třídím .....

Na řadu přišly i háčkované vločky, které dáváme na stromek, ale i na větve ve váze.

Snažím se každý rok uháčkovat nějaké nové kousky, tak ať nemám stejné ;)

Většinou nacházím inspiraci na Pinterestu, je plný nápadů.



 
Užijte si krásný večer a pokud něco tvoříte, ať vám jde práce od ruky.


   Ilona




 

6 komentářů:

  1. Máš je pěkné. Já už neháčkovala hrozně dlouho, ani nevím, jestli bych nějakou hvězdičku ještě dala dohromady (a to jsem na mateřské dokonce i pár deček vytvořila ;-)). Teď je mi bližší skládání hvězdiček s papírových přebalů od čajů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak to bych já určitě nezvládla ;) Každý máme to svoje.
      Hezký pátek.

      Vymazat
  2. Ilonko, nejde to ignorovat... Vločky máš krásné!
    Užij si hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat