sobota 17. listopadu 2018

Čepice v barvě bílé kávy


Na příští týden hlásí ochlazení, někde i sněžení.

V té souvislosti mě napadá - Kateřina na sněhu, Vánoce na blátě?! 

Mikešovi jsem upletla novou tenší čepici a řekla jsem si, že jedna by se hodila i mě.

Použila jsem klubko ze starých zásob s příměsi vlny a alpaky.

V barvě bílé kávy.

Vzorek vznikl tak nějak za pochodu, když mě přestalo bavit plést pořád jen hladce .....



 

S Mikešem máme stejně velké hlavy, moje čepice si už půjčuje běžně ;)

Postál mi jako model, ať jde čepice vidět i z boku.

Selfíčka mi nejdou :D
 
 
 Krásný sváteční podvečer.

                  Ilona


 

 

6 komentářů:

  1. Čepice je super. A sluší vám oběma :)
    Ilonko, přeji pěkný večer, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,Péťo. Bála jsem se, že bude kousat,ale zatím OK.
      Krásný večer 😊

      Vymazat
  2. Moc hezké čepičky! Sluší vám a hodit se asi fakt budou!
    Ilonko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás v Moravské bráně je větrno, čepice je skoro nutnost 😉

      Vymazat