středa 17. ledna 2018

Přání ve stylu zentagle


O víkendu jsme zváni na oslavu narozenin.

Co dát člověku určitého věku, který si může koupit, co zrovna potřebuje?

Přiznávám, že s tím mám problém.

Dnes si každý koupí hned, co potřebuje a nečeká na narozeniny nebo Vánoce.

Sondovali jsme v okolí oslavence, abychom nepřekvapili nevhodným dárkem.

Prý nic nechce.

Hlavně přijďte, těšíme se na vás.

Nakonec jsme zvolili dárkovou kartu do hobbymarketu.

Když má člověk na starost dům a zahradu, vždycky se to hodí.

A samozřejmě tekuté švestky k tomu, jsme přece na střední Moravě ;)

Na dárkovou kartu jsem vytvořila přání.

Na přední straně je malůvka a uvnitř ještě bude vtipná básnička, slibuje můj muž.





Zentagle mě baví, takže volba byla jasná.

Trochu jsem se vyřádila :o)

Jsem s výsledkem spokojená, snad bude i oslavenec, to je to hlavní!


Užijte si krásný večer!

                         Ilona




6 komentářů:

  1. Ilonko, je moc krásné!
    Měj hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Helenko.
    Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. To je parádna práca ... Zentagle sa mi veľmi páči, ešte som to neskúšala ... aso to napravím a vytvorím dáke obrázky ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to celkem jednoduché a já to ráda používám na přání nebo menší ozdobení třeba obalu na dárek a tak. Fantazii se meze nekladou a když dojde, je tu vždycky pinterest :o)

      Vymazat
  4. Krásné přání. Vůbec nedokážou pochopit, jak to někdo dokáže namalovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jen takové čmárání ;) ale hezké na pohled, že ;)

      Vymazat