středa 17. května 2017

Veget na balkoně


 Miluju tyhle dny.

Slunečno, teploučko (ale ještě není horko), svěží příroda a kolem spousta dobře naladěných lidí.

Vytáhli jsme náš stolek na lodžii a zvětšili si tak obytný prostor.

Ráno tam snídáme a večer, když se všichni vrátíme z práce a školy, můžeme tam vegetit mezi kytkama.



Dnes jsem v obchodě objevila sirup Mojito.

Hned jsme ho vyzkoušeli.

S citronem a naší mátou.

Podávali jsme ho k večeři.

Rychlovka všedního dne : sýrové placičky a salát z červené řepy.





 

Dlouho jsem řepu nesnášela (vzpomínka na školní jídelnu).

Ale postupně jsem jí přišla na chuť.

Nejprve vařenou, pak pečenou s tymiánem a dnes ji baštím syrovou.

Chutná jako ředkvička.

Nejrychlejší je kombinace se sýrem, balkánským nebo kozím.

Jsou to výrazné chutě, tak jen lehce pokapu olejem, ani nesolím a salát je hotov.



Krásný večer a užívejte radosti všedního dne ;)

                                     Ilona


 

2 komentáře:

  1. Já si zatím jen koupila na balkón židle. Ale ještě jsme na nich neseděli :-). Nějak není kdy... A řepu mám taky ráda - i nakládanou i pečenou nebo vařenou. A kombinace s kozím sýrem je super.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý týden u nás byl farmářský trh, to vždycky nakoupím zásoby různých dobrot ;)

      Vymazat