středa 12. října 2016

Pečená dýně s cuketou a česnekem


Mám ráda pečenou dýni.

Když vařím polévku z pečené hokkaido, mám co dělat, abych ji nesnědla celou :o)

Dnes jsem vyzkoušela pečenou máslovou dýni.

Receptů je na internetu fůra.

Máslovou dýni jsem oloupala a nakrájela na špalíčky.

Přidala jsem k ní ještě cuketu a plátky česneku.

Pokapat olivovým olejem, posolit a dát koření (tymián, provensálské koření, trocha pepře).

Pekla jsem na 180 °C cca 35 minut.

A rychlá večeře je na stole.




Dobrou chuť a krásný večer!

                                                             Ilona





1 komentář:

  1. Na dýňovou polívku se taky chystám, zatím se na mě dýně jen kouká z košíku na balkoně. Ještě jsem jí nikdy nedělala, snad to bude jedlé :-) díky za další príma recept, až budu doma sama, tak ho zkusím, zbytek rodiny je zmlsanej a nejedli by to, takže perly jim házet nebudu :-) papa, krásnou neděli!

    OdpovědětVymazat