sobota 22. října 2016

Zářivý říjen


Mám ráda říjen.

Barevné listí na stromech. 

Mlhavá rána, sluncem ozářená odpoledne.


Stejně jako dnes.

Kluci odjeli do Polska fotit vlaky a já měla volno.

Když opadla mlha, vyrazila jsem na svůj oblíbený okruh okolo Bečvy.

Stejně jako asi půlka našeho města.




Ráda se procházím spadaným listím.

Když jsem dojížděla za prací do 100km vzdáleného města a každé ráno chodila před 5h na vlak, s chutí jsem se v parku cestou na nádraží brouzdala hromadami barevného listí.

V tu ranní dobu tam většinou nebylo ani živáčka (a nikdo mě neviděl).





Krásnou říjnovou sobotu!

                                                           Ilona




4 komentáře:

  1. Taky mám ráda mlhavá dopoledne, když mlhou začíná prosvicovat slunce a postupně pozlatí javorové a bukové listí....
    Krásný říjnový víkend i tobě

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Já říjen nikdy ráda neměla, ale letos si to taky docela užívám, asi to bude tím, že máme docela štěstí na sluníčko. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat