čtvrtek 7. listopadu 2019

Podzimní balerínky


Tak jako jedna nejmenovaná princezna prošoupala přes noc na plese své střevíčky, 
tak i moje bačkorky (tu) doznaly stejné újmy.

Přišel čas na nové, které můžu sbalit do batohu (kufru) a hurá někam na prodloužený výlet nebo návštěvu.



Tyto jsou z ponožkové příze (75% vlna superwash, 25% polyamid), uvidím, jestli vydrží déle.

Každopádně je v nich teploučko, což při sychravém počasí opravdu ocením.

Mám nohy zmrzlé pořád ;)

Postup jsem zvolila stejný, jen v přední části mám vzorek z peciček z DS.



Krásný podzimní den.

 🍁🍂🍃

Ilona

 

8 komentářů:

  1. Ilonko!!
    Jsou bezva- krásný večer!!
    Jsem zvědavá, kam se s tebou podívají!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné jsem měla kdysi dávno od kolegyně, byly fajn v zimě do křesla s knížkou nebo k televizi. Už ani nevím, kde je jich konec. Ale nejsem si jistá, jestli by mi to s háčkem šlo - naposledy jsem ho měla v ruce tak před dvaceti lety...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já háček taky oprášila po letech a moc mě to baví ;)
      Krásný víkend.

      Vymazat
  3. Ilonko, balerínky se mi moc líbí a máš můj veliký obdiv - ač je moc krásný, do takového kufříku bych se já nezabalila :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bačkorky a kartáček na zuby se vejdou!
      Kufřík mám z Kazeta ještě od babičky, takže pamatuje.
      Krásný víkend.

      Vymazat
  4. Ilonko, jsou skvělé. Podobné mi dříve pletla babička, mám jich ještě pár párů schovaných. Pecičkový vzorek je takový dekorativní, líbí se mi.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babička nám pletla tuším z chemlonu, kde už je jim konec .....
      Krásný víkend.

      Vymazat