neděle 28. července 2019

Háčkovanky





 

Léto je čas na háčkované drobnosti.

Aspoň využiju nasyslené zásoby a zbytky přízí.

Pomerančová podložka pod hrneček pro malou neteř.

Modré prostírání pod misku nebo talíř (ještě prý musím v dalších barvách).

A konečně můj obal na skleničku na cesty.

Jde o obyčejnou skleničku od marmelády, ve které si v létě nosím kávu.

Vůbec nevadí, že je v těch pařácích chladná.

Velikost je tak akorát na pár hltů.

Chodí se mnou po výletech a dovolených a vydržela i můj pád v pískovcových skalách, když jsem velmi zprudka dopadla na záda a zadní část.

Mokrý píseček na dřevených schodech se nezdá (aneb spěchej pomalu).

Modřiny mám ještě i po týdnu a první noc byla krušná ;)

Krásné letní dny!

Ilona

8 komentářů:

  1. Ilono, změna tématu znamená, žeuž jste z dovolené doma? Nebo jsi háčkovala na dovolené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, z dovolené jsme doma, ale háčkuju i na dovolené 😉 Dnes jsou u našich hody, to nesmíme chybět. Ale dodám i zbytek zážitků - třeba ten Sloup.

      Vymazat
  2. Prostírání se mi moc líbí.Naháčkovala jsem teď všechno možné a už mi háček zase chybí.Inspirovala jsi mě.Ilonko,jsi moc šikovná,na všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuju za chválu. Mám vždycky větší projekt a k tomu pár menších, člověk je rád, když je něco rychle hotové ;)
      Hezký večer.

      Vymazat
  3. Ahoj Ilonko!!!
    Tak jsem si vše u kávičky pěkně prohlédla...
    Housku- o té jsem si nedávno pouštěla dokument, tak to jsem si ráda přečetla tvé postřehy..
    Českou Lípu, Peklo, Benešov nad Pl.- ty fotky se mi líbily moc!! a Jestřebím a Máchův kraj...snad jsem na nic nezapomněla...sledovala jsem tě na Ins..jak hezky výletujete...
    Háčkovánky jsou milé a povedly se!!! Tak krásný zbytek neděle Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuju. Rádi výletujeme a už se těším, jak zase někam vyrazíme :o)
      Na všechny naše plány jsou jedny prázdniny krátké.
      Hezký večer.

      Vymazat
  4. Ilonko, sklenička přežila a ty se snad taky brzo zahojíš....
    Jsou to milé drobnosti, povedené kousky.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase si to budu pamatovat, už teď to mám jako zábavnou historku.
      Hlavně, že jsem si nezlomila nohu.
      Krásný večer.

      Vymazat