neděle 21. července 2019

Máchův kraj


Krásný večer!

Týden dovolené v Libereckém kraji utekl jako voda.

Kdo mě sledujete na instagramu (tu), víte podle fotek, že počasí turistice přálo a my ledacos navštívili.

Někde jsme byli poprvé v životě.

Jsem nadšená krajinou, architekturou, památkami. 

Už se těším, až si pořádně prohlédnu všechny fotky.

Zatím vítězí pračka a sporák s troubou.

Užijte si prima večer.

Ilona

10 komentářů:

  1. Ilonko, vaše putování jsem sledovala na IG, něco jsem znala, něco ne, ale podle fotek jste se měli parádně a viděli jste toho opravdu hodně. Přeji hezký večer a pohodovou aklimatizaci! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, plánů byla fůra, času málo :D A stihli jsme se i vykoupat, bylo to fajn.
      Krásný začátek týdne.

      Vymazat
  2. Ilonko, už z koláže je vidět, co jste všechno navštívili a není toho málo. Těším se na další fotky.
    Přeji krásný nový týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, spoustu jsme toho viděli a spoustu toho nachodili, nohy bolí ještě teď ;)
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Ilonko, koukala jsem co jste toho stihli a jedním slovem musím říct-nádhera! My se chystáme od příští soboty na pár dní do Orlických hor a už táák těšíme.
    Přeji krásné letní dny Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, to věřím. Pro nás je to úplně jiná krajina, než máme doma, tak jsme si to úžívali. Je vidět, že jsou to Sudety.
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Ilono, viděli jste toho v Máchově kraji určitě spoustu. Já na IG moc nechodím, takže doufám, že se něco objeví i tady na blogu a žesi připomenu známá místa i objevím zajímavá neznámá
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, určitě sem dám fotky i s povídáním, bylo toho hodně a fotek mám spoustu, jen to probrat.
      Krásný začátek týdne.

      Vymazat
  5. Krásně jste si to užili.Od nás to sem není daleko a i často jsme jezdili s dětma i vnoučatama na Mácháč se koupat.Je to krásný kraj se spoustou zajímavostí.

    OdpovědětVymazat