středa 20. února 2019

Tvarohové koblížky

 Někde jsem zahlédla, že už proběhly masopustní taškařice.

Průvody v maskách, slivovice, občerstvení.

A vzpomněla jsem si na naše oblíbené koblížky z tvarohového těsta.

Sladká snídaně byla jasná.



  Recept už tu proběhl, ale kdo třeba chcete vyzkoušet :

1ks tvaroh ve vaničce
2ks vejce
1dc mléka
250g polohrubé mouky
1lžička prášku do pečiva (bez fosfátů)
lžičku rumu

Vše se smíchá, mezitím si rozpalíme olej a pomocí lžičky vykrajujeme menší kousky (nabydou) a smažíme.
Koblížky necháme lehce okapat na ubrousku a ještě horké obalujeme v moučkovém cukru.
Můžeme ovonět vanilkou nebo přidat skořici.
 
 
Dobrou chuť!
 
             Ilona
 
 

4 komentáře:

  1. Tvarohové moučníky mám ráda, jen smažení se teď trochu snažím vyhýbat, protože jsem ještě nestřásla Vánoce. Ale chutě jsi mi udělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky říkám, než nějaký kupovaný oplatek, radši něco upeču - v tomto případě usmažím.
      Ale je fakt, že by to spíš chtělo jarní půst 😉

      Vymazat