pondělí 29. srpna 2016

Rychlá kancelářská dekorace


  
Máš to tu hrozně neútulné, nakoukla kolegyně do kanceláře.

Holé zdi a jen kaktus za oknem.

To jsou sukulenty, bránila jsem se.

Vydrží tu beze mě (a vody) i měsíc.

Ale jinak jsem jí dala za pravdu....

Šla jsem do sebe a vyrobila si levnou dekoraci na zeď.


Kalendář jen s číslem měsíce.

Viděla jsem to u někoho na blogu a moc se mi to líbilo.

Použila jsem starý (podarovaný) kalendář, jen jsem ho otočila.

Zadní strany jsou krásně bílé, pevný papír.

Číslice jsem jednoduše vytiskla, vystřihla a nalepila.

Jde psát i ručně, ale kaligrafii neholduju :o)



Obrázky na zeď.

Vyšla jsem z toho, že mám ve zdi jeden hřebíček.

Pak už jen stačilo vytisknout obrázky rostlin (ať žije pinterest), děrovačem vytvořit dírky, provléct provázek a pověsit na bambusovou tyč.

Těch se nám doma povalují mraky.

Pak už jen zavěsit tyč na ten hřebíček a vyrovnat.

Aby byly obrázky větší a neztrácely se v prostoru, tiskla jsem vždy na dvě A4 a pak slepila k sobě.

Tak se člověk baví, když má dítě na prázdninách u babičky a volné odpoledne ;)

 
Krásný večer.

                                                                                         Ilona




1 komentář:

  1. Hezky jsi to vymyslela. Obrázky rostlin vypadají super a to sukulentové zátiší taky. Já mám v kanceláři na zdi obrázek a fotku, které nejdou moc k sobě, ale oba pro mne mají hodnotu vzpomínky... A pak spoustu plechovek od čaje, které si shromažďuju na kancelářských skříňách. Když jsem je tuhle všechny otírala od prachu (protože to uklízečka fakt nedělá), málem mi hráblo. Ale zlikvidovat je - to by mi bylo líto.

    OdpovědětVymazat