úterý 9. srpna 2016

Jogurtové lívanečky s borůvkami




Rychlá večeře (nejen) pro mlsné jazýčky.

Jogurtové lívanečky.

A navrch tvaroh a borůvky.


Budete potřebovat :

250 g hladké mouky
1/2 sáčku prášku do pečiva
1 vrchovatou lžíce másla
150 g bílého jogurtu (1 kelímek)
350 ml mléka
2 vejce
pár kapek oleje na smažení 
 
Smíchejte mouku s práškem do pečiva.
Ve druhé misce smíchejte jogurt, mléko, vejce a rozpuštěné máslo.  
Tuto směs vlijte k mouce a promíchejte metličkou.

Na rozehřátou pánev nebo lívanečník kápněte trochu oleje a smažte postupně lívanečky.
Bude jich cca 40ks.

K lívanečkům jsem si dala našlehaný tvaroh s cukrem a borůvky.
Ty já můžu vždycky ;)




Krásný večer.

                                                                       Ilona
 
 
 
 




6 komentářů:

  1. Ahoj Ilčo,nejdřív díky za skvělý blog, nakukuji často, píšu spíše málo.
    Lívance dělám pouze kynuté, tyto neznám, díky moc za inspiraci. Jen borůvky nemám, s kočárkem nejde do lesa, ale právě jsme si přinesli konvičku ostružin, tak snad budou také dobré.
    Tvůj šátek pro paní učitelku mi přímo učaroval, nádhera..
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, děkuju za návštěvu.
      Borůvky v lese jdou rovnou do pusy, to nedoneseme nikdy nic :o) Ale kupuju na trhu, aspoň trošku.
      Myslím, že lívance jdou se vším, marmeláda, ovoce, nebo jen sirup.

      Vymazat
  2. Ilonko, občas je dělám k snídani, když se mi doma sejdou obě dospělé děti :o)
    A pak sedíme, jíme, povídáme...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ano, k snídani je to super a věřím, že děti (i dospělé) to ocení ;)

      Vymazat
  3. Jogurtové lívanečky jsou rychlé a dobré (byť já mám trochu jiný recept), takže ani jiné nedělám. Většinou si na ně dáváme povidla a manžel ještě šlehačku. Ale se šlehaným tvarohme taky nemusí být špatné.

    OdpovědětVymazat