neděle 21. srpna 2016

Černá síťovka


V létě dávám přednost háčkování před pletením.

Menší projekty jsou skladnější na cesty a háček tolik neohrožuje spolucestující třeba ve vlaku.

Na síťovku jsem se chystala už dlouho.

Tuhle černou jsem háčkovala z bavlny, asi Nela (klubíčko tradičně načaté a bez pásky) háčkem č.3,5.



Dno kulaté a pak jen filetové háčkování.

Uši trochu pevnější z DS.



Chtěla jsem něco místo igelitových sáčků na ovoce a zeleninu.

Měla jsem zato, že velikost je tak akorát.

Ale síťovka se váhou dost natáhne, takže postačí i menší.

Tahle má velikost 20 x 30 cm.

Teď ještě budu testovat, kolik toho unese :o)

Zatím slouží pro jablka ze zahrádky od babičky.



Krásnou neděli

                                                                                                   Ilona








2 komentáře:

  1. tak ta je hustá :) síťovku mám koupenou ( někde bohužel založenou) že bych se inspirovala? Krása kráasa Radana

    OdpovědětVymazat