neděle 12. května 2024

Tartaletky s tvarohovou náplní a ovocem

 

Tartaletky k dnešnímu Dni matek.

Trošku jsem experimentovala s množstvím, recept si tu raději uložím pro příště.

Na 4 formičky o průměru 12 cm :

Těsto křehké

210 g hladká mouka
100 g studené máslo
45 g moučkový cukr 
4 lžíce studené vody 
špetka soli

Náplň 

2 vejce
250 g tvarohu ve vaničce
45 g moučkového cukru + na obalení ovoce
lžička pudinkového prášku 

180 g ovoce zahradní směs (mražené)

Vypracujeme tuhé těsto a rozdělíme na 4 stejné díly.

Vyválíme placky a vyplníme každou formičku na tartaletku včetně okrajů.

Předpečeme si těsto v troubě na 180 stupňů asi 10 minut.

Mezitím smícháme tvarohovou náplň.

Na předpečené těsto klademe ovoce obalené v cukru a zalejeme tvarohem.

Pečeme ještě asi 25 minut.



Užijte si dnešní sváteční den.

Ilona





5 komentářů:

  1. Ilonko,takový sladký příspěvek po ránu.Hned mám chutě.Vypadá to moc hezky a určitě je to i moc chutné.
    Uložit si recept určitě neuškodí.Ráda rodinu překvapuji něčím novým.Akorát nemám ty formičky,ale napsala jsem si název.Neznám
    Děkuji a přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já je kdysi před lety kupovala v Tchibo. Občas mám záchvat nakupování, takže o různé formičky u nás není nouze ;)

      Vymazat
  2. Ilono, já mám formičky na tartaletky taky myslím z Tchiba a moc v nich nepeču, takže tenhle recept bych mohla časem vyzkoušet. Teď mám ale v troubě tvarohovou bábovku, tak až jindy :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc pěkné. To bys pohostila mého muže. Ten si je dává cukrárnách. Já raději nějaký ovocný pohár...Jsi šikulka. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat