pátek 8. prosince 2023

Adventní Brno

 

Na víkend zas trochu adventně.

Brněnské vánoční trhy.

Čtyři náměstí, na každém něco trošku jiného.

Byla jsem tam přes den, takže světýlek moc neuvidíte 😉






















Krásný pátek ❄️

Ilona





8 komentářů:

  1. V Brně jsou vánoční trhy určitě velkolepé.Moc se mi líbí betlém.
    U nás trhy začaly dnes,ale nešla jsem venku je mokro a vlezlo.Třeba zítra.
    Ilonko,hezký druhý adventní víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou proběhneme jen Svoboďák, ale letos jsem si to prošla celé a důkladně 😉
      Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Právě dneska jsem si měla dělat radost na trzích v Olomouci. Nedělám. Z výletu nakonec sešlo kvůli vysokému jízdnému ČD na cestě Praha - Olomouc a zpět. Popravdě já bych to taky nedala. Vždyť to dělá půlku jízdného do Drážďan! Takže letos to bude bez trhů ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem to nepochopila. Olomouc je od Prahy dál než Drážďany a stojí jen polovinu? To jsou spíš nevýhodné ty Drážďany, ne?

      Vymazat
    2. ... nebo zkusit jiného dopravce, na trase nejezdí jen ČD ....

      Vymazat
    3. Jedna cesta z Prahy stojí 447 Kč, zpáteční jen o něco méně takže to máš něco přes 800 Kč. Jiný dopravce tady v Třebové buď nestaví nebo cena je zhruba totožná. Do Drážďan máš cestu tam a zpět 1400. A máš tam toho na koukání mnohem víc. Byl to takový spíš příměr. A to od 15.12. bude jízdné zas dražší. A kupovat si lístek třeba o tři neděle dřív kdy stál míň je riziko. Nikdy nevíš co se může stát.

      Vymazat
  3. Ilono, děkuji za procházku adventním Brnem a přeju hezkou druhou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat