úterý 11. července 2023

Špalíček

 


Dnes reportáž ze západu 😉

Špalíček - symbol chebského náměstí, tvoří komplex 11 domů rozdělených Kramářskou uličkou.

Vyrůstal od 13. století na místě kramářských bud a masných krámů.

Ulička široká pouhých 160 cm je volně přístupná.

Pozor na holuby 😉










V jednom z domů jsme byli několikrát na zmrzlině.

Je libo třeba příchuť buchtičky se šodó 😉

Krásný letní večer.

Ilona





7 komentářů:

  1. Jitko, moc hezky jsi Špalíček vyfotila. My byli v Chebu dvakrát a pokaždé nám část návštěvy propršela, ale i tak se mi Cheb moc líbil - náměstí je krásné celé a pěkný je hrad a kostel
    Hezký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme Cheb lehce z ruky, pro mě první návštěva 😉

      Vymazat
  2. Mělo být "Hezký den". Někdy je ruka rychlejší než hlava :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné městečko.Úzké uličky mám ráda.
    Ilonko,měj hezké léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, taky jsem se na ty uličky nemohla vynadívat. Jako z dob F.L.Věka 😉

      Vymazat
  4. Moc krásné fotografie z Chebu. Měli jsme návštěvu tohoto města v plánu, když jsme byli v Chodově na dovolené , ale nakonec jsme více času strávili v Mariánských Lázních a pak už nám končila dovolená...Tak snad příště to vyjde. Mě by lákala i návštěva hradu. Díky za hezkou podívanou. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, hrad je taky pěkný. Šli jsme až před zavíračkou, tak i málo lidí.
      Krásný večer 🍀

      Vymazat