úterý 13. srpna 2019

Pro neteř


Na dovolenou jsem si do vlaku vzala tašku plnou malých klubíček.

Rozhodla jsem se zužitkovat zbytky, které se mi doma kupí z větších projektů.

Některé opravdu malé (vyšly na jednu řadu háčkování), které bych asi už neupotřebila.

Část jsem využila na kabelku pro neteř.

Jako správná malá parádnice má kabelek několik a tahle je tak akorát pro kapesníček, pár kostiček Lega a jiné malé poklady.

Použila jsem už osvědčenou "kabelku na Brumíka"
(postup je tady).

Jsou teď všichni i s Mikešem u babičky a dědy a malý dáreček se hodil.

 Neteř nadšená a o to tady šlo.





Krásný den.

Ilona




4 komentáře:

  1. Malé parádnici se další kabelka vždycky hodí, takže věřím, že udělala radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, další kabelka do sbírky, snad brzo neomrzí ;)

      Vymazat
  2. Ilonko, tohle malá slečna určitě ocení! Parádní kabelka! Taky ráda spotřebuji klubka do posledního centimetru :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat