úterý 26. června 2018

Tartaletky s malinama

.


Krásný, trochu upršený den!

Prázdniny nám nezačaly zrovna pohodově, Mikeš má angínu (ale už vypadá fit).

Takže o víkendu leháro doma a když Mikeš pospával, vrhla jsem se na pečení.

Kdo sledujete můj IG (tu) víte, že jsem se pustila po delší době do tartaletek.

Mamka nám dovezla ovoce ze zahrádky a já ho chtěla použít čerstvé.

Cheesecake jsem dělat nechtěla ani žádné šlehačkové dorty.

I vzpomněla jsem si, že mám formičky na tartaletky a pustila se do díla.




Recept jsem použila tento.

Na ozdobení opět puding a pak čerstvé maliny.

Protože mi zbyl jeden bílek, udělala jsem ještě malinovou pěnu jako sladkou tečku ;)




Děkuju za návštěvu a přeju pohodový podvečer.

              Ilona







9 komentářů:

  1. Ilonko, hned bych si dala - mám maliny moc ráda. A vlastně z nich moc nepeču - když se k nějakým dostanu, tak je sním jen tak.
    Držím palce, ať Mikeš tu anginu definitivně setřepe a může se vrhnout do užívání si prázdnin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Stáňo, je to na dobré cestě.
      Maliny jsou super (až na zrníčka), takže se snažím si je taky co nejvíc užít.

      Vymazat
  2. Takej dobrote sa určite nedá odolať. Tartaletky vyzerajú luxusne a s čerstvými malinami to musí byť bomba. Hneď by som si dala :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko,
    zrovna tartaletky , já tedy ještě menší, formičky od košíčků jsem dělala do školky na včerejší akci :-)
    Mikešovi přeji ať s koncem školního roku ustoupí i angína a může si užívt prázndnin dle svých představ !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košíčky mám taky ráda, ale sama je nepeču. Ve školce určitě sklidili úspěch ;)

      Vymazat
  4. Ilonko, sliny se mi jen sbíhají..... Tartaletky vypadají báječně a čerstvé maliny jsou nejlepší.
    Mikešovi přeji brzké uzdravení.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem, byly jen čtyři kousky, tak zmizely celkem rychle ;)

      Vymazat
  5. Ilonko, vypadají úžasně, hned bych ochutnala.
    Mikešovi přeji rychlé uzdravení, ať si může užívat prázdniny podle svých představ!
    A ty měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat