čtvrtek 22. března 2018

Velikonoční jarmark ve škole







Dnes opět velikonoční jarmark ve škole.

Ukázky práce dětí, dílničky, písničky, občerstvení.

Tak trochu inspirace obrazem ;)





 



A já jsem si koupila keramické zápichy.

Měla jsem obavy, aby se mi v davu nepolámaly, ale naštěstí přežily.

Moc se mi líbí ;)


Krásný večer!

    Ilona


8 komentářů:

  1. Ilonko- jooo- to je pěkný!!!
    na to se tak hezky kouká, muselo to být fajn!!
    Děti krásně tvořily.
    A ty zápichy- budou asi na balkoně???
    jsou moc hezké...
    a ta první fotka vajíček-hm...ty já mám ráda s těmi lístečky..moc!!!
    A jsou na nich ty proužky od gázy- ty tam mám vždycky taky :o))
    Hezký večer Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ano, plánuju je dát na balkon, a lepší zatím jsou doma v květináči. Výrobků bylo vystaveno opravdu hodně, tradiční i ty méně obvyklé. Děti jsou moc šikovné a paní učitelky nápadité.
      Hezký večer!

      Vymazat
  2. Inspirace opravdu zajímavé, zaujaly mne ovečky z tácků a zajíci ze sáčků - to je fakt originální. Ovšem první fotka mi připomněla, že jsem si zas letos zapomněla schovávat slupky z cibule :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý rok je tam něco nového pro inspiraci, rádi na jarmark chodíme.
      Stáňo, tak jedině barvit v něčem jiném .....

      Vymazat
  3. Ilonko, my měli dnes také jarmark..měli jste moc pěkné výrobky..už se inspiruji..přeji krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, muselo to být parádní odpoledne! Moc krásné výrobky, už se jistě těšíš, až zápichy zapíchneš do nějakého truhlíku... Moc hezká je ta taška se zajícem!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, koupila bych si jich víc, ale nechtěla jsem vypadat "nenažraně" :o)
      Už se těším, až bude teplo a dám je na balkon...

      Vymazat