čtvrtek 24. srpna 2017

Dračí šátek


Před naší dovolenou na Klatovsku jsem měla tvůrčí krizi.
 Věděla jsem, že si sebou beru háček a klubíčka, ale netušila jsem, co budu motat.
 Chtěla jsem menší projekt vhodný na cesty, z klubíček, které mám doma, žádné počítání velikosti a ne moc pracný vzorek.

Těsně před odchodem z domu jsem do batohu přihodila dvě klubíčka KATKY, cestovní pouzdro s háčky a pár papírů s návody.
 Buď si něco vyberu, nebo bude další síťovka :D

Ve vlaku jsem celou cestu přes Moravu až do České Třebové studovala návody, zkoušela vzorky, až mi z toho vyšel DRAČÍ ŠÁTEK.
 Podle návodu se zdálo, že nebude moc cípatý, jen mírně tvarovaný.
 Bohužel jsem měla k dispozici jen vzorek, ne celý obrázek šátku, takže čekání na výsledek bylo lehce dobrodružné.
 Na délku šátku cca 170 cm jsem použila necelé dvě klubíčka KATKY (každé po 75 g) a háček č. 3,5, aby nebyl šátek příliš tvrdý.



Pokud máte zájem, přidávám schéma k háčkování.

Oproti návodu jsem neháčkovala poslední řady, ale skončila jsem u 16. řady.

Nějak se mi ten okraj nelíbil, takhle je to pro mě lepší.

 



Musím přiznat, že jsem s výsledkem spokojena.

Počasí je ráno chladné, za chvíli se budou tenčí šátky hodit.



Krásný podvečer!

                                 Ilona








4 komentáře:

  1. už si ho prohlížím i tady, je vážně pěkný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je lehce asymetrický, cíp není ve středu, ale nešlo mi to nafotit ;)

      Vymazat
  2. Ilči, díky moc za schéma, šátek mě okouzlil hned, ale dodělala jsem svůj rozháčkovaný a hned se do něj pustila, sice s melírovanou přízí, ale neva, bude pestrý. Ale tvůj se mi líbí mnohem víc, takže si ho asi ještě jednou střihnu z nějaké jednobarevné příze.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, jsem ráda, že jsem mohla inspirovat. Melírovaný bude určitě krásný.
      Příjemný večer!

      Vymazat