neděle 20. října 2013

Podtácky pro chytré hlavy


Sovičky pod hrnek na přání.

Háčkováno z Camilly háčkem č.3, průměr kolečka cca 10cm.

Dělala jsem to z hlavy, vycházela jsem z již vyzkoušených koleček, vršek jsem pak dělala podle tohoto.

Upřímně, to začišťování všech konců mě už lezlo krkem, vážně se teď těším na  jednobarevné čepice, které si objednala jedna odvážná dušička.

Dámskou pokrývku hlavy jsem zatím motala jen pro sebe, takže to bude taková malá premiéra.







8 komentářů:

  1. Ilonko, to jsou moc krásné podtácky. NÁDHERA!!!
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  2. jeej xixi sovicky su superske :) take vesele...:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je fakt pecka! To se Ti opravdu moooc povedlo! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou překrásné! Asi nepřemýšlíte o tom, že byste třeba ještě nějaké vyrobila a prodávala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já vyrábím, když si někdo řekne, (většinou po známých a rodině) ;)

      Vymazat