čtvrtek 11. dubna 2013

Cukrátkový zvoneček


Už při háčkování mi čepička začala vzhledem připomínat květ zvonku.

V cukrátkových barvách.

Aspoň mně, zavalenou odstíny modré a zelené, to tak připadá  :o)

Čepička je dárek pro jednu malinkatou holčičí slečnu.

Vzoreček mě zaujal u  Lenky na blogu.

Jen jsem si samozřejmě upravila velikost a použila svou oblíbenou Camillu.



***  Hezký slunečný skoro víkend ***






12 komentářů:

  1. Ilonko,
    i Tobě krásný slunečný, jarní skorovíkend.
    Zvoneček je parádní, moc hezké barvičky!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuju ;)
      Původně jsem chtěla udělat lem červený, ale už to bylo moc, ta bílá je jemnější.

      Vymazat
  2. nádhera Ilonko ..sleduji Tvuj blog a vse más krásné !!! Krásný podvecer Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké cukrátko, Ili. Mimislečna bude roztomilá. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, parádní čepička. Určitě budeš mít úspěch.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Jejkute, to je to pěkné! Opravdu jak cukrový zvoneček! Krásné barvy! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko...krásná čepička a nádherné barvičky.Jana

    OdpovědětVymazat
  7. no to je krásná čepička, tak něžná....

    OdpovědětVymazat