úterý 16. dubna 2013

Cik cak


Kostlivec ze skříně.

Jaro je tu, hned má člověk větší chuť do práce ;)

Takové letní tílko, top.

Ze žluté stužkové příze, s cik cak okrajem.

Na fotkách je ta barva taková divná, ve skutečnosti je to mnohem lepší :o)


*** Užívejte sluníčka a jarní pohody  ***









6 komentářů:

  1. Ahoj Ilonka to je ale supr nadherna to mnj moc libi ,posim je mozne posilas mn mustr nebo casopis gde tu hezky svecik.Moc tebe dekujem karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin, omlouvám se, že píšu až teď. Pletla jsem z hlavy, většinou se mi líbí nějaký vzorek, tak ho použiju.

      Vymazat
  2. Pěknej kostlivec se Ti poved´ :o) hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký topík, Ilonko! Dobře, že si ho dodělala!
    Pohodový den přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkné, z té stužkové příze musí být příjemné na nošení...
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, jehlice už jsem nevzala do ruky už pěkně dlouho, topík se mi moc líbí. Já teď fakt propadla háčku :-).

    OdpovědětVymazat