čtvrtek 20. června 2024

Z knihovny

 

Návštěva knihovny před prázdninami.

Lehce oddechové čtení, ale taky něco o zdraví nebo inspirace na pletení.

Minule jsem kroužila skoro hodinu a nic.

Teď za 10 minut sesbírány pro mě zajímavé tituly.

Krásný skoro víkend 😉

Ilona



8 komentářů:

  1. Tak ať si v létě hezky počteš. Já tu teď mám nějaké knížky ze spolupráce, dvě jsem dostala k narozeninách a u mámy na mne čeká třetí díl Šikmého kostela. Ale do knihovny bych se měla vypravit taky - pak budou mít o prázdninách zavřeno nebo omezenou výpůjční dobu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, doba je pak omezená a často to nestihnu.
      Do vlaku se na čtení vždycky něco hodí 😉

      Vymazat
  2. Máš na léto zábavu..to já se raději procházím a nasáván tu letní krásu a energii. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do vlaku k háčkování nebo si sednu do stínu na balkoně 😉
      Krásný pátek ☀️

      Vymazat
  3. To je krásných knih.Těším se až budu moci zase normálně číst,v pondělí mě čeká operace druhého oka.V létě čtu také hodně v lodžii,bez knih si neumím život představit.Ilonko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak ať jsi brzo fit.
      Oči si musíme opatrovat.
      Krásnou neděli.

      Vymazat