úterý 20. prosince 2022

Papírová hvězdička na stromek

 


Chtěla jsem oživit vánoční stromeček nějakou bílou ozdobou.

Volba padla na papír vzhledem k časové náročnosti 😉







Stačí šest proužků ( tyto jsou dlouhé na půl A4 což je 10,5 cm, široké 2 cm a sestříhaný konec do špičky)

Proužek se pak ve špičce slepí.

A ze šesti kousků je pak hvězdička.

Buď může být takto jednoduchá nebo se slepí dvě zády k sobě a hned je bohatější 😉





Krásný den ❄️❄️❄️

Ilona




7 komentářů:

  1. Krásná hvězdička.Ale dost piplačka a na to už nemám pevné ruce.Zvládla jsem velkou hvězdu ze svačinových sáčků.Vždy si vzpomenu na vnoučata,jak je takové tvoření bavilo.No,jsou už velký.
    Ilonko,měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáčky nikdy nezklamou 👍 taky z nich máme fůru hvězd.
      Krásný večer, Jituško

      Vymazat
  2. Taky jsem na tyhle koukala na pinterestu. Mě dcera vyprovokovala vytažením papírových svačinových sáčků k vytvoření hvězd z nich. Je pravda že já po nich pošilhávám už delší dobu, ale až teď jsem obdržela materiál a tak jsem tvořila a ještě asi jednu vytvořím.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná hvězdička .Asi zkusím. Líbí se mi .
    Pěkný předvánoční den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, hezké. Podle první fotky jsem vůbec nedokázala odhadnout, jak se to skládá a lepí :)

    OdpovědětVymazat