středa 21. července 2021

Sněžka

 

 

 

 Zdolat Sněžku byl jedním z mých turistických cílů, nikdy jsem tu nebyla.

Nejvyšší hora vždycky láká ;)

Rozhodli jsme se vyjet autobusem na Pomezní Boudy, odtud po červené a ze Sněžky pak dolů Obřím dolem.

Nahoru to měla být ta snažší a pohodlnější cesta (tož až na ty schody), dolů pak byly zase krásnější výhledy.

Počasí nebylo úplně ideální, doprovázela nás mlha a Sněžka občas vykoukla z bílého závoje.

Štěstí jsme ale měli na Jelence, a to na prázdnou hospodu.

Chvíli po tom, co jsme si objednali, zavalila hospodu kopa lidí a stály se fronty.







Ale nakonec se počasí umoudřilo a než jsme vyšli na samý vrchol, byly i nějaké ty výhledy ;)





Samozřejmě na vrcholu lidí dost a na občerstvení se stály fronty ;)








 

A teď už pořád jenom dolů do údolí.

Tam jsme si dali báječné krkonošké kyselo a pokračovali až na autobus do Pece.










Tolik náš výlet.

Snad se vám líbil.

Nám moc, i když ho řadím k těm náročnějším ;)


Krásný večer.

Ilona


 

 

8 komentářů:

  1. Ilonko,nádherné.Krkonoše mám ráda a když jsme byli mladší byli jsme tu pořád.Moje sestra bydlela v Kořenově a manželův bratr v Harrachově.Na Sněžce jsme byli 2x,ale teď bychom ji už nedali.Je to náročný výstup.
    Potěšila jsi mě krásnými fotografiemi.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, tak jedině lanovkou. Hory jsou super, ale je to, pravda, někdy náročné.
      Krásný den.

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky (a kromě vrcholu vlastně bez lidí, což je podle mne v sezóně kumšt). Já na Sněžce byla jako holka, teď Krkonoše moc nevyhledáváme (z obavy, že všude budou davy), jen předloni jsme byli na jeden den na Rýchorách.
    Těším se na vaše další výlety :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, lidí místy dost, ale snažila jsem se bez nich 😉 V Obřím dole už pak pohoda, nejhorší je ta "polská" část.
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Hory v létě můžu. V zimě nemusím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty zasněžené vrcholky mají své kouzlo 😉

      Vymazat
    2. Nelyžuji, tak mě sníh na horách nic moc neříká.... tedy ne že by se mi to nelíbilo když třeba svítí sluníčko, z pohledu fotografa, to ano, ale nevyhledávám to.

      Vymazat
  4. Ilonko, tak to byl úžasný výšlap. Sněžka je můj ještě nesplněný sen, ale jednou se sem snad také podíváme. Krásné fotky, kochám se a nejen těmi výhledy.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat