úterý 18. května 2021

Z knihovny

 

Knihy pro deštivé dny.

Trochu monotónní, ale Penny Louise je moje oblíbená autorka.

Měla jsem velkou radost, když jsem sehnala hned tři kousky a kupodivu i celkem v řadě za sebou.

Trochu nevýhodou je čtení jednotlivých dílů na přeskáčku, protože vztahy a lidské charaktery se postupně vyvíjejí.

Líbí se mi i poetická a psychologická stránka příběhů.

Inspektora Gamache řadím mezi oblíbence vedle Hercula Poirota 😉

Pokud máte rádi detektivky, určitě doporučuji 👍


 Přeju prima odpoledne.

Ilona



9 komentářů:

  1. Od Louise Pennyové jsem četla před nějakou dobou detektivku Zátiší, ta se mi moc líbila. Na Listopád se taky moc těším, bohužel zatím není u nás v knihovně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to první kniha celé série. Na tu stále nemám štěstí. 😉

      Vymazat
  2. Ilonko, ač patřím k vášnivým čtenářům, vůbec tyto knihy neznám. Do knihovny nechodím, ale knih mám možná víc než některá knihovna. Utratím za ně spoustu peněz.
    Přeji příjemnou četbu a hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už to není kam dávat, knížky jsou všude. Tak se musím krotit😉 Krásný večer 🙋

      Vymazat
  3. Hezký výběr knížek.Četba je jedna z činností,které teď mohu dělat.Navíc ještě denně prší.Zítra jdu na sundání sádry,ale myslím,že to chvíli potrvá,než se prst rozcvičí.
    Ilonko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na čtení. Autorku vůbec neznám a detektviky jsou můj oblíbený žánr.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuto autorku mne upozornila moje sousedka, která mi několik jejích knih půjčila. Také se mi líbily i proto, že detektivky mám moc ráda 😉

    OdpovědětVymazat