úterý 23. února 2021

Z knihovny





 Dnes poprvé výdejní okénko v naší knihovně.

Skončila mi registrace, takže platba on line, jinak nelze půjčovat.

A pak online objednat a už jen vyzvednout.

Je to nezvyk.

Ráda probírám komínky knih a hledám tu pravou.

Takhle je to trochu vaření z vody.

Naštěstí jsem si vzpomněla na kanadského komisaře a světe, div se, dokonce hned dva tituly byly k mání!

Už jsem četla dvě knížky od této autorky a byla jsem moc spokojená.

A k Bohémskému háčkování mě dovedla Jitka, která už podle této knížky pilně tvoří.

Tak uvařit hrnek čaje, zachumlat se pod deku a ponořit do mrazivého světa za oceánem, kde zločín je jen otázkou času .....


Krásný večer.

Ilona


6 komentářů:

  1. Já zatím četbu čerpám pořád ještě z vánočních dárků (svých i mnaželových) - letos u nás byly Vánoce knižně dost bohaté. Zrovna jsem jednu knížku dočetla a pouštím se do další.... Autorku tebou vybraných titulů neznám...
    Tak příjemné zachumlání s knihou i úspěšné tvoření podle knižní inspirace

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se knížky líbí :) Zvláštní doba si žádá zvláštní přístup. Ale je fajn, že alespoň okénko otevřeli, viď 😊
    Ilonko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko,
    přesně !
    Já sama miluji knihy, možnost se jimi probírat v regálech,....se Šímou jsme od malička v knihovně trávili hodně času :-)
    Také mám vždy problém si vzpomenout na ten správný název, autora,...

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, přeji příjemné počtení a také hezké tvoření. 👍👍
    Já si byla v pátek v Luxoru vyzvednout knihy, které jsem si objednala a až dočtu Cobena, kterého mám rozečteného, pustím se do nich.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko,knížka je fajn,ráda se podívám,co podle ni vytvoříš.Já teď pořád háčkuji,na ruce mi to dělá moc dobře.Dokonce jsem odložila i knížky,koukám u toho na filmy na Netflixu.Výběr tvých knížek je podle mého gusta.Já nic jiného nečtu a koukám i na podobné filmy.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Od Louise Pennyové jsem četla pár knížek, inspektor Gamache je fajn :) Doufám, že výdejová okénka knihoven zůstanou otevřena i nadále...

    OdpovědětVymazat