neděle 25. října 2020

Trstenská keramika

Víkend je u nás ve znamení deště a mlhy, je potřeba si ho zpříjemnit už ráno.

Třeba kaší do oblíbené misky.

Jde o Trstenskou keramiku, přivezla jsem si ji z Oravy.

Moc se mi líbila v kolibách, kam jsme chodili na jídlo.

Byla jsem moc ráda, když jsme objevili obchůdek v Muzeu oravské dědiny.

Možná jsou to jen suvenýry pro turisty, ale já jsem moc spokojená.

 Druhá miska mi teď slouží na oříšky.

Užijte si prima neděli, my budeme muset zajet za sluníčkem do Čech.

Opatrujte se.

Ilona



 

 

14 komentářů:

  1. Jo,jo u nás dnes svíti slunce a je příjemné teplo.
    Krásná keramika !!!!
    Klidný zbytek neděle!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí, musela jsem se krotit ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  2. Ilonko,to je krásná keramika.Mám doma také pár kousků,měla jsem ji vždy ráda a různě nakupovala,jak jsme kde cestovali.
    Tak u nás bylo,tak jak píšeš v týdnu a o víkendu změna.Konečně sluníčko a včera i dost teplo.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, taky miluju keramiku. Neodolala jsem ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  3. Ilono, tak Vysočina (což je už skoro Morava :)), kde máme chalupu, hlásí téměr slunečný víkend (jen mlžná rána). Jsem zvědavá, kam jste se vypravili za sluníčkem. My víkend strávili prací na zahradě.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás bylo sluníčko skoupé, co naděláme. Podzim se vším všudy ;)
      Krásný večer.

      Vymazat
  4. Ilonko, hezká keramika. U nás svítilo slunce celý víkend. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás tedy včera svítilo celý den...
    Misky jsou moc hezké, tu světlejší určitě měla manželova mamka...
    Ilonko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to možné, počítá, že je to takový tradiční vzor.
      Krásný večer.

      Vymazat
  6. Moje maminka sbírala keramiku, a po její smrti nastal problém co s ní. Já na tohle nejsem, ne že bych neměla ráda hezké věci, obdivuji je, ale prostě jsou to věci, které doma mít nemusím. To je to samé s mým tvořením. Dělám to ráda, ale doma mám jen minimum. Prostě jsem mnohem raději když to dělá radost jiným. Takže jsem si vzala něco na chatu, a zbytek se smutkem v duši šlo vyhodit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, chápu. Taky ráda tvořím, vyrábím, ale nastává věčná otázka : Co s tím? Jak to využít?
      Ale misky využiju určitě, musela jsem pár starých omlácených vyřadit.
      Krásný večer.

      Vymazat
  7. Pěkné kousky, Ilonko. Ani se nedivím, žes neodolala a něco nakoupila :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No krotila jsem se hodně, tolik krásných výrobků!
      Hrnečků mám milion, tak vyhrály praktické misky.
      Krásný večer.

      Vymazat