čtvrtek 31. října 2019

Dýňový den 🎃


Krásný večer!

Toto zase uteklo a je tu poslední říjnový den.

Leckde slaví Halloween, nám stačí jen vydlabaná dýně.

Světýlka my můžem ve všech podobách.
 



Letos jsem použila na dlabání hokaido ze zahrádky, mám jich ještě dost.

A druhá padla na polévku.

Mňam.

V tomhle chladném počasí přijde hutná polévka vhod.




Zachumlejte se, dejte si něco dobrého a zapalte světýlka.

Keltský  Svátek světel  je tu.

.....a léto je definitivně pryč......

💕

Ilona

 



 

6 komentářů:

  1. Hezky jste dlabali. Já mám doma v lednici dýně jen půlku (tu druhou už jsem zlikvidovala pečenou k večeři), takže nemám co dlabat. Jedině až přivezu poslední kousky zatím uskladněné na chalupě ve sklepě (ale to už zas nebudu Haloween, ale dušičky...)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, to nevadí ;) Nám se dlabaná svítící dýně líbí, tak bude ještě pár dní sloužit, než zas shnije .... i na dušičky.
      Krásný den.

      Vymazat
  2. Moc hezky jste si dýňový den užili, Ilonko!
    My večer prožili na veterině, na dýni (ač ji mám připravenou) jsem si ani nevzpomněla...
    Přeji pohodový pátek, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, doufám, že to není nic vážného a Aaronek je v pořádku.
      Hezký víkend.

      Vymazat
    2. Děkuji, Ilonko, teď už jen bojuje s ochranným límcem. Je po drobné operaci, ale strach jsem měla hodně velký... Snad to bude bez komplikací.
      Pa, H.

      PS: a ten papír z Losin nemáme, byl s námi, tak jsem si užívali hlavně tu krásu v parku a na zahrádce kavárny...

      Vymazat
    3. Helenko, tak ať je brzo fit.
      Krásný víkend.

      Vymazat