středa 23. ledna 2019

Co čte Mikeš




Někdy v prosinci zahlédl Mikeš na ČT rozhovor s autorem knihy "H2O a tajná vodní mise".

Dostal ji od minulého Ježíška.

 A že vychází druhý díl.

Přání k Vánocům bylo jasné.

Moc se těšil a nebyl zklamán.

Knížka přečtená cobydup, ani jsme o synkovi nevěděli.




Druhá kniha má encyklopedický charakter a zahrnuje klíčové okamžiky stoletých dějin naší republiky.

 Věděli jste, kolik medailí získal na olympiádě v Helsinkách Emil Zátopek? 

Proč si Vladimír Remek bral s sebou do kosmu zubařskou vrtačku?

Mikeše historie baví, takže opět úspěch.

A jako bonus záložka s Braillovou abecedou.



 Užijte si prima večer, třeba s knížkou v ruce.

       Ilona


 

4 komentáře:

  1. Já už jsem z knížek pro děti vyšla... Ale ta H2O vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrodružné, zmenšovací přístroje, honičky s padouchy apod., prostě něco pro kluky.
      Jsem ráda, že aspoň trochu čte, já byla knihomol :D

      Vymazat
  2. Ilonko!!!
    Mikeš je prostě moc prima kluk- ♥ je hezké, že čte a Ty jej krásně vedeš..líbí se mi to♥
    Měj se moc hezky- Jarka

    OdpovědětVymazat