pátek 5. října 2018

Už se to vybarvuje ....


Mikeš měl zkoušku se souborem a já tu půlhodinku využila k procházce kolem řeky.

Sluníčko svítilo, bylo opravdu krásně.

Příroda už se barví do podzimních odstínů.

Těším se na barevné stromy .....

Po zkoušce k volbám a cestou domů jsem si nechala načepovat trochu burčáku v naší vinotéce.

Krásy podzimu zas trochu jinak ;)
 





Krásný víkend a užijte si babího léta!


Ilona

 
 

6 komentářů:

  1. Nádherné fotky, Ilonko.
    Já půjdu k volbám až zítra, dnes jsem to nestihla.
    Měj se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to (nejen) naše oblíbená procházková trasa.
      Hezký víkend.

      Vymazat
  2. Taky jsem dneska na procházce koukala, jak už se začínají kolem přehrady barvit stromy... (a skoro na konci procházky jsem si dala cider ;-). Volby jsem zmákla včera cestou z práce

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, Ilonko!
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat