sobota 18. června 2016

Cuc na špejli




..... opět v akci!

Člověk v pět ráno vstane a je i přes dvacet stupňů, jako třeba včera.

Prostě léto je tady!

A s ním i oblíbená výroba domácích nanuků.

Mikeš má rád ovocné, já radši ala Míša.

Letos jsem musela dokoupit další tvořítka, tahle zelená jsou větší, skoro se nevejdou do pusy :o)


Postup na ovocné nanuky je opravdu jednoduchý, je to prostě dřeň.

Já jsem letos dělala z rebarbory, jahod a mix jahody-třešně.


Na sadu tvořítek jsem použila :

200 g jahod (rebarbory, třešní)
šťavu z půlky citronu
2 lžíce tekutého medu
1 dcl vody

Jahody očistíme, omyjeme a rozmixujeme s citronovou šťávou, medem a vodou.
Kdo nemá rád zrníčka, může propasírovat, ale nám to nevadí.
Plníme tvořítka a dáme mrazit.

Opravdu jednoduché.

Při vícebarevných variantách se mrazí každá vrstva zvlášť.
Napřed třeba třešňová, až ztuhne, přidáme jahodovou směs a opět mrazíme.



Dobrou chuť a krásné letní dny!

                                                                  Ilona




Žádné komentáře:

Okomentovat