neděle 25. listopadu 2012

Dvoumetrová legrace


Stejně jako loni  vystřihujeme vločky, papírové domečky a stromy.

Mikeš se už moc těší, až je vylepíme na okna a lodžii.

Stříhání je sice fajn, ale háček je háček (a jehlice jsou jehlice).

Tak mě to nedalo, v bezedné krabici jsem našla jakousi silnější vlnu a pletená šála je na světě.

Hladce obrace, dvoumetrová legrace.





10 komentářů:

  1. Tahle barevná kombinace je skvělá, stále mám v hlavě patchworkovou deku v šedo-bílo-žluté kombinaci. Nepřehlédnutelné ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Ilonka moc krasne sal a vlna ma moc dobry efekt supr .Hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Fíha! Vážně má dva metry???:-) krásná kombinace barev:)

    OdpovědětVymazat
  4. náhodou pěkná legrace:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, ty tedy nezahálíš! Šála je úžasná a ty nákrčníky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko šálka je super--- a abych nezapoměla máš u mne na blogu pár otázek :o)Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, Ili,
    pokud máte zájem, zvu Vás na Jedenáctkovou štafetu. :-)
    http://mamashackem.blogspot.cz/2012/11/jedenactkova-stafeta.html

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná šála, úžasné barvičky!

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrá legrace, mám podobnou, jen pruhovanou ze zbytků a měří přes tři metry :o) v zimě k nezaplacení :o) na vločky kouknu, taky je mám ráda, díky a pá, L.

    OdpovědětVymazat