úterý 9. října 2012

Šátek v šedé


Po upletení svetru mi zbylo ještě něco příze.

Inspirována blogy, kde se to háčkovanými šálami a nákrčníky jen hemží, rozhodla jsem se umotat i něco pro sebe.

A to šál ve tvaru trojúhelníku, vlastně takový šátek na krk.

Chtěla jsem vzorek nenáročný, u kterého se dá diskutovat s dítkem, tak trochu stavět koleje a mosty, zpívat písničky a vyprávět pohádky.

Volba padla na poloviční babiččin čtverec, návod hezky zpracovala Jana z Kohoutího vršku.

Šátek je dostatečně velký (cca 130cm od cípu k cípu) a krk se do něj krásně zachumlá.



Hezké podzimní dny všem ;)





12 komentářů:

  1. Krásný šátek! A vzorek se opravdu krásně háčkuje, zvlášť v přítomnosti dětí ;-) mám vyzkoušeno a budu ještě pokračovat pro sebe... v této šedé vypadá báječně! Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je moc pěkný šátek! To se to bude chumlat :o)! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko,
    jsi šikulka !
    Tohle bych fakt nedala!
    Ale moc by se mi také líbil;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký, taky jeden podle stejného návodu mám.

    OdpovědětVymazat
  5. Patrim mezi vlastniky stejneho dle Jani z Kohoutaku ve fialove. Uz mam zadelano na petrolejovy.
    Ale teda ten sedy vypada velmi elegantne. Moc krasny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, je parádní! V tom budeš zachumlaná a zima se k tobě nedostane!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherný, podobný som robila minulú zimu ..., pa, Gabriela

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný --- to bude teploučko :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, já jsem se nedávno pustila do háčkování a vůbec mi to nejde:-( Babi bude muset dát nějaký kurzík, ta háčkovat umí:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný!!!!
    Mě hřál už minulou zimu a nedám na něj dopustit:))))R.

    OdpovědětVymazat
  11. Ilonka suuuuupppr tvuj satek moc moc hezky a seda upelne muje barva .Tebe hezky zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  12. Ten je suprový, až som celá šedivá závisťou :)

    OdpovědětVymazat