neděle 2. září 2012

Písecko na konci léta


Máme rádi jižní Čechy a čas od času se tam vracíme.

- Mikeši, tady jsem byla s tatínkem před sedmi lety. -
- Byl jsem s váma? -
- Ne, tys ještě nebyl na světě. -
- A kde jsem teda byl? -



Zvíkov se synátorovi moc líbil, mohl si tam běhat a mluvit bez omezení.

Mluvící prohlídky (tj. s průvodcem) nemá rád :o)


Přes Putim k památníku bitvy u Sudoměře.



Horní tvrz v Kestřanech.

V současnosti v rekonstrukci, ta bude asi ještě chvíli trvat :o)



Nepřístupný zámeček Karlov a svačina v trávě.

Beruška byla naším stálým společníkem na cestách.


Písek, písek, sochy z písku v Písku.


- Maminko, zazpívej mi tu písničku o té bráně -
- Když jsem já šel tou Putimskou branou .....-


Mikoláš a Mikuláš v Miroticích.

Navštívili jsme památník Mikoláše Alše a Matěje Kopeckého.
Paní průvodkyně konstatovala, že Mikeš je velice chytrý, ale chvíli nepostojí, že?
Výklad byl zkrácen na čas únosný i pro naše živé stříbro :o)


Na závěr jsme si nechali zámek Lnáře.

Nástěnné malby, vlastně žádný nábytek a spousta prostoru k běhání.


4 komentáře:

  1. Dik sa fotky a supr reportas ano tady ceska ma nadherne historie ano neni upelne rekonstruiert ale mam rada neco vidim dik zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, tak to je tedy parádní reportáž! Je vidět, že jste si užívali všichni, tak to má být!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bylo krásné cestování... mám moc ráda takováhle méně navštěvovaná místa, kde se nemusím přetahovat s ostatními turisty o pěkný výhled i kliku na WC... když u nás dojde na diskuze na téma "Kde jsem teda byla, když jsem ještě nebyla na světě?", odpovídáme "Tos ještě byla u tatínka.". Zatím to funguje a transport od tatínka k mamince ještě nebyl na pořadu dne. Až to přijde, tak holt půjdem s pravdou ven, bo teorie o motýlcích ani čápech se moc nevyplácí :o) pá, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotečky muselo to být skvělé--výletování také miluju.Martina :o)

    OdpovědětVymazat