neděle 9. října 2011

Papírová dýně





Nevlídné počasí přeje domácímu tvoření.

Opět jsem se inspirovala  návodem na MMB a vytvořili jsme se synem papírovou dýni.

Rychlé a efektní, fantazii se meze nekladou :o)



.

5 komentářů:

  1. Ahoj Ilonko,
    krásně tvoříte!!
    Ano, počasí k tomu přímo nabádá!! :o))

    A na trhu jsi pěkně nakoupila, taky už na ně tady u nás vyrážíme...

    Krásný nedělní večer.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, to je naprostá bomba! Mrkla jsem na návod...v jednoduchosti je prostě krása! Díky, že ses podělila, přeposílám kamarádce, učí v MŠ :o)
    Hezký večer, zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že napřed mě ty dýně na MMB moc nezaujaly. Ale pak jsem to zahlédla na jednom zahraničním blogu (samozřejmě už nevím kde) a řekla jsem si, že to má něco do sebe :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, rychle, originalni a neokoukane. Moc se mi libi. Urcite je s Anjaou taky vyzkousime. Mej krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Waw dýně jsou super ... určitě vyzkouším ... na trhu jste pěkně nakoupila ... hned bych se na nějaký vyšla je u nás v okolí taky několik ... jen kdybych nebyla nemocná .... Denisa

    OdpovědětVymazat