neděle 8. března 2015

Podšálek z nádraží




Mikeš měl na dnešní odpoledne slíbenou návštěvu nádraží.

Maminko, budem tam aspoň dvě hodiny, tak si vem pletení a čtení, ať se nenudíš.

A kdyby ti byla zima, sedneš si do čekárny a já budu stát u dveří a pozorovat vlaky.

OK, vybavila jsem se háčkem, čtivem a svačinou a vyrazili jsme pozorovat vlaky.

Naštěstí sluníčko hřálo, takže ty tři hodinky na lavičce na peroně docela rychle utekly.

Při pozorování nádražního cvrkotu teda vznikla tahle jednoduchá podložka.

Návod jsem našla na FB a použila poslední zbytek šedivé camily.

Asi to není úplně typicky jarní barva, ale zato je dost praktická ;)




****  Všem hezký zbytek víkendu  ****









5 komentářů:

  1. Krásné tvoření. Ano, dnes bylo hezky, i my jsme si to užívali, i když ne na nádraží.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko tři hodiny na nádraží? Mikeš musí být veliký milovník vlaků. Mohla by si mi prosím návod na mail? HajnaAlena@seznam.cz. Moc se mi líbí. Děkuji. Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, tři hoďky, máš výdrž a klučík taky.-)

    OdpovědětVymazat
  4. obětavá maminka! šedá je prima a podšálek moc pěkný. moc moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. obětavá maminka! šedá je prima a podšálek moc pěkný. moc moc líbí :)

    OdpovědětVymazat