sobota 23. října 2021

Říjen v barvě

 

Barevný podzim.
 
Příroda je teď opravdu kouzelná. 
 
Mám ještě ve foťáku spoustu fotek z výletů, ale tohle je aktuálně moje srdcovka.
 
Stromy v barvě.
 
Kousek Cyklostezky Bečva podél řeky.




 


 

Děkuju za návštěvu a přeju prima víkend.

Ilona


 

 
 
 

14 komentářů:

  1. Taky jsem včera chtěla nalapat nějaké barvy, no popravdě jsem byla zklamaná, bývá to lepší. Navíc po tom ostrém a silném větru z minulých dní je spousta listí ze stromů orvaná.... asi i propásnu ty zlaté buky na Brdech, počítám, že příští týden už to bude hnědé nebo dole....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napřed dlouho nic a pak je to rychle pryč. Ten vítr tomu napomáhá. Tak snad ty Brdy vyjdou 🍂🍁

      Vymazat
  2. Moc hezké fotografie Ilonko, podzim opravdu hýří barvami,které lahodí oku🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Kolem řeky je to teď má oblíbená trasa 🍂🌾🍁

      Vymazat
  3. Říjen se opravdu povedl,nabídnul nám tolik krásných barev.
    Nádherné fotografie Ilonko.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsou ty stromy krásné.
      Přeju pohodový zbytek víkendu.

      Vymazat
  4. Ilonko, krásně barevné podzimní fotky. 👍👍👍
    Mám slabost pro červené botičky, které se k podzimním barvám krásně hodí.
    Měj hezké dny. 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsou to moje oblíbené, jako papučky 😍
      Krásný zbytek víkendu 🍂🍁

      Vymazat
  5. Moc krásné podzimní fotky, Ilonko!
    Den jak korálek.
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užíváme si ty sluneční dny. To chladnější počasí se hned snáší líp 🍁🌞
      Krásný večer.

      Vymazat
  6. Ilonko, ulovila jsi krásné barvy. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké podzimní fotky. Taky mám takhle vybarvený podzim moc ráda...

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat